jakie są najnowsze trendy w projektowaniu identyfikacji wizualnej

Przemysław Bazanowski

Podobne pytania Transkrypcja

Podobne pytania

Transkrypcja

Jakie są najnowsze trendy w projektowaniu identyfikacji wizualnej? Trendy w identyfikacji wizualnej zmieniają się jak moda. Co było hitem kilka lat temu, dziś może wyglądać staro. Pamiętasz te czasy, gdy każdy miał błyszczące 3D z logo z gradientami? No właśnie, dzisiaj króluje minimalizm. Im prościej tym lepiej. Pepsi, Burger King czy Lufthansa wszystkie wróciły do prostych, płaskich logo bez zbędnych ozdobników. Pytanie dlaczego? Bo to wygląda nowocześnie I świetnie sprawdza się w digitalu. Drugi trend to dynamiczne logo. Firmy tworzą wersje, które mogą się zmieniać, ale wciąż pozostają rozpoznawalne. Google od lat stosuje różne warianty swojego znaku, w zależności od okazji. Coraz więcej marek stawia też na nietypowe kolorystyki. Play przełamał w Polsce schemat w branży telekomunikacyjnej idąc w fiolet zamiast klasycznych niebieskich czy czerwonych barw. Chcesz żeby Twoja marka wyglądała nowocześnie? Obserwuj trendy, ale pamiętaj, że moda się zmienia. Więc nie kopiuj, tylko dostosuj ją do swojej firmy. A jeśli chcesz więcej wskazówek, obserwuj nasz profil.

Nie chcesz niczego przegapić?

Najnowsze wpisy, porady
i materiały prosto na Twój e-mail