Autor wideo

Poradnik wideo

6 trików na skuteczne logo

Strategiczne podejście to Twój kierunkowskaz do sukcesu.

Strategia marketingowa

Dużo łatwiej się działa… Gdy ma się jasno określony plan.

Pewnie nie raz i nie dwa stanąłeś w miejscu, nie wiedząc, w którą stronę pójść.

To dlatego, że nie przygotowałeś się odpowiednio na tę wyprawę.

Podobnie jest ze strategią marketingową – jej brak i spontaniczne działania pod wpływem impulsu nigdy nie przyniosą takich efektów jak dobrze opracowana strategia.

 

Zapytaj o wycenę!

Zaufało nam już ponad

1400 klientów z Polski i zagranicy

„pozytywne opinie klientów”

Współpracowaliśmy z firmą Studio kreacja w zakresie tworzenia logotypu oraz księgi marki. Efekty pracy oceniamy jako bardzo pozytywne. Z radością odbieramy pozytywne opinie klientów na temat naszej  identyfikacji wizualnej. Mogę polecić Studio kreacja jako rzetelnego i kompetentnego partnera do realizacji zaawansowanych projektów graficznych.

Marcin Krzyżowski

Prezes zarządu, Docufield sp. z o.o.

„rzetelnie, prawidłowo, w terminie”

Informuję, że Studio Kreacja z siedzibą w Śremie na zlecenie kancelarii wykonało w 2013 r nową stronę internetową oraz w 2014 r projekty graficzne druków. Zlecenia zostały wykonane przez Studio Kreacja rzetelnie, prawidłowo, w terminie i profesjonalnie.
Współpraca w toku realizacji zlecenia przebiegała poprawnie, a Studio Kreacja bez zbędnej zwłoki uwzględniało przedstawiane uwagi i sugestie projektowe.

Dr Marek Jarzyński

Wspólnik Kancelarii Prawnej Dr Marek Jarzyński & Kornel Novak

„Przebieg współpracy był szybki, sprawny”

Z przyjemnością mogę polecić Studio Kreacja jako solidnego i wiarygodnego partnera w e-biznesie. Nasza współpraca dotyczyła wykonania prac graficznych i programistycznych przy tworzeniu serwisu internetowego naszej firmy.
Przebieg współpracy był szybki, sprawny i bez najmniejszych problemów. Studio Kreacja wykazało się kreatywnością i szybką reakcją w proponowaniu rozwiązań. Tak trzymać. W przyszłości zamierzam ponownie skorzystać z ich usług.

Łukasz Budzisz

właściciel Informatronik

Z PRZEWODNIKIEM BĘDZIE PROŚCIEJ

Specjaliści ze Studio Kreacja opracują dla Ciebie skuteczną strategię marketingową, która pomoże Ci:

· Zbudować silną markę

· Dotrzeć do odpowiedniej grupy docelowej

· Osiągnąć cele biznesowe

ZACZNIJMY OD POCZĄTKU

Przeprowadzimy dla Ciebie dogłębną analizę rynku, identyfikując:

· Obecnie panujące trendy

· Aktualne potrzeby i preferencje zakupowe klientów

· Twoją konkurencję na rynku

KOLEJNY KROK, TO…

Zdefiniowanie Twojej grupy docelowej. Wspólnie określimy „idealnych” klientów, do których chcesz dotrzeć ze swoich przekazem.

Analiza demograficzna, psychograficzna i behawioralna umożliwi nam stworzenie precyzyjnego profilu klienta, na którym będziemy opierać Twoje dalsze działania marketingowe.

PORA NA PYTANIE – CO CHCĘ OSIĄGNĄĆ?

Na podstawie Twoich celów biznesowych opracujemy konkretne cele marketingowe, które będą stanowić wsparcie dla osiągnięcia większych zamierzeń.

Jaki jest Twój cel – chcesz zwiększyć sprzedaż, generować więcej leadów, czy może zależy Ci na zwiększeniu świadomości marki?

Pomożemy Ci zdefiniować cele, co w efekcie pozwoli nam w pełni skoncentrować się na właściwych działaniach.

JAK DOTRZEĆ DO SWOICH ODBIORCÓW, ABY MNIE „SŁYSZELI”?

Wiemy już jaka jest Twoja grupa docelowa i jakie są Twoje cele. Na podstawie tych informacji dobierzemy odpowiednie kanały marketingowe, aby dotrzeć z przekazem do Twoich odbiorców.

Możemy do tego wykorzystać:

· Media społecznościowe

· Kampanie e-mail marketingowe

· Reklama w Google Ads

· Content marketing

STRATEGIA + TAKTYKA = POŁĄCZENIE IDEALNE

Opracujemy dla Ciebie konkretne taktyki, które również będą realizowane w ramach strategii marketingowej. Obejmują one takie działania jak:

· Tworzenie treści

· Projektowanie grafik

· Zarządzanie kampaniami reklamowymi

· Optymalizacja strony internetowej

I wiele innych działań, które będą częścią twojej strategii.

CZAS NA WNIOSKI

Regularnie monitorujemy wyniki wdrożonych działań marketingowych.

Analizujemy uzyskane dane oraz kluczowe wskaźniki.

Mierzymy skuteczność działań i na bieżąco wprowadzamy dalsze optymalizacje.

Dostarczamy Ci raporty, które zawierają wyniki, wnioski i wskazówki na najbliższą przyszłość.

Strategia marketingowa jest Twoim przewodnikiem po świecie biznesu. To ona pokazuje Ci jakie rozwiązania podjąć w danym momencie, aby ruszyć do przodu.

Jednak w obliczu ciągle zmieniającej się rzeczywistości, również i strategia jest dokumentem „elastycznym”, który musi być na bieżąco dostosowywany do aktualnych wymagań rynku.

Chcesz skutecznie prowadzić działania marketingowe? Skontaktuj się z nami. Opracujemy dla ciebie spersonalizowaną strategię, która będzie dopasowana do Twoich potrzeb i zwiększy Twoją sprzedaż.

FAQ

Dlaczego potrzebuję strategii?

+

Strategia marketingowa jest kluczowa dla skutecznego marketingu. Pomaga zrozumieć, do kogo kierowane są Twoje działania, jakie są Twoje cele i jak zamierzasz je osiągnąć. Bez strategii, Twoje działania marketingowe mogą być nieskładne i mniej efektywne.

Jakie są elementy strategii marketingowej?

+

Typowe elementy strategii marketingowej obejmują analizę sytuacji, określenie celów marketingowych, identyfikację grup docelowych, strategię pozycjonowania, strategię mieszanki marketingowej (produkt, cena, miejsce, promocja) oraz plan implementacji i kontroli.

Czy strategia marketingowa jest taka sama dla każdego rodzaju biznesu?

+

Nie, strategię marketingową dostosowujemy do specyfiki danego biznesu, branży, rynku i grupy docelowej. Co może działać dla jednej firmy, może nie działać dla innej. Dlatego tak ważne jest zrozumienie własnej unikalnej sytuacji i opracowanie strategii, która najlepiej na nią odpowiada.

Jakie są koszty związane z opracowaniem strategii marketingowej?

+

Koszty związane z opracowaniem strategii marketingowej mogą się różnić w zależności od wielu czynników, takich jak skomplikowanie projektu, czas wymagany na jego wykonanie i wiele innych zmiennych.

Czy strategia marketingowa jest tym samym co plan marketingowy?

+

Strategia marketingowa i plan marketingowy są ściśle powiązane, ale nie są tym samym. Strategia marketingowa dotyczy ogólnych celów i podejścia, które chcesz zastosować, aby osiągnąć swoje cele marketingowe. Plan marketingowy, z drugiej strony, jest bardziej szczegółowy i obejmuje konkretne działania, które zamierzasz podjąć, aby zrealizować swoją strategię.

Nie ma tu odpowiedzi na twoje pytanie?

Skontaktuj się z nami

Branding

Sylwia Karczyńska

Account Manager

tel. 570 820 704

sylwia@studiokreacja.pl

Formularz kontaktowy