Czy identyfikacja wizualna powinna być dostosowana do mediów społecznościowych

Przemysław Bazanowski

Podobne pytania Transkrypcja

Podobne pytania

Transkrypcja

Czy identyfikacja wizualna powinna być dostosowana do mediów społecznościowych? No tak, bo jeśli Twoja marka działa online, to jej wygląd w mediach społecznościowych jest bardzo ważny, tak samo jak strony internetowe czy sklep. Spójrz na KFC, na Facebooku czy na Instagramie, zawsze mają charakterystyczny styl, kolory I fonty. To nie jest przypadkowe. Lidl nawet w postach promocyjnych trzyma się swoje żółto-niebieskiej kolorystyki I czytelnej typografii. A więc twoje social media powinny być wizualnym przedłużeniem Twojej marki. Używaj spójnych grafik, stylu zdjęć I fontów, żeby ludzie od razu wiedzieli, że to Twoja firma. Nie zmieniaj stylu co tydzień, bo wtedy Cię nikt nie rozpozna. Najlepiej przygotuj sobie szablon postów, według jakichś zasad, jakichś filtrów, kolorów, tak żeby wszystko było spójne. Jeśli tego nie masz, twój profil może wyglądać jak zlepek przypadkowych obrazków. Chcesz, żeby twoja barka bardzo dobrze była widoczna w mediach społecznościowych? Kliknij, obserwuj I ucz się od nas!

Nie chcesz niczego przegapić?

Najnowsze wpisy, porady
i materiały prosto na Twój e-mail