Co różni treści gated (za leadem) od otwartych – i kiedy stosować które?

Przemysław Bazanowski

Podobne pytania Transkrypcja

Podobne pytania

Transkrypcja

Co różni treści otwarte od zamkniętych i kiedy stosować które? Treści otwarte, jak artykuły blogowe czy posty w social media, są bezpłatne i dostępne od razu. Służą budowaniu świadomości marki, przyciąganiu ruchu i wsparciu SEO. Z kolei treści zamkięte to np. wysokiej jakości e-booki, raporty, webinary. One wymagają pozostawienia danych kontaktowych i zgody marketingowej. Pozwalają one na kwalifikację i segmentację leadów oraz pielęgnację relacji w lejku sprzedażowym. Otwarte stosuj w górnej części lejka czyli TOFU, by zdobyć ruch i autorytet; zamknięte w środkowej i dolnej części lejka czyli w MOFU i BOFU. Szczególne, gdy chcesz zebrać wartościowe dane i przygotować odbiorców do zakupu. Potrzebujesz wsparcia w zbudowaniu lejka marketingowego oraz materiałów do lejka? Skontaktuj się ze mną. Zrobiliśmy takich lejków ponad 120. Wiemy, co działa w marketingu.

Nie chcesz niczego przegapić?

Najnowsze wpisy, porady
i materiały prosto na Twój e-mail