Czy branding obejmuje tylko logo i kolory?

Przemysław Bazanowski

Podobne pytania Transkrypcja

Podobne pytania

Transkrypcja

Czy branding obejmuje tylko logo I kolory? Nie. Branding to wpływanie na 5 zmysłów, tak? Czyli na wzrok, na dźwięk, na zapach, na dotyk I na smak. Czyli jeżeli chcesz budować markę, to musisz zadbać o wszelkie aspekty wizualne, ale jeżeli na przykład tak jak ja teraz, występujesz przed kamerą I chcesz się podzielić jakimiś informacjami, to możesz dodać do tego dźwięk. Jeżeli odbywają się spotkania I ktoś może usiąść przy stole I dotknąć biurko, dotknąć mebli, poczuć się przyjemnie, to jest wpływ na dotyk. Jeżeli twoja marka będzie pachnieć, będzie miała jakiś swój unikalny zapach wówczas ten branding będzie też oddziaływał na zmysły węchu. No I jeżeli w twoim miejscu, w twojej firmie będziesz w stanie czymś poczęstować albo wysłać jakiś gift o jakimś smaku, na przykład smacznej herbaty, albo kawy, albo jakichś innych czekoladek, no to w tym momencie Twoja marka też może zacząć budować wizerunek pod kątem smaku. A więc te 5 zmysłów wpływa na to, że całościowo jesteś w stanie zagospodarować te 5 zmysłów I całościowo to jest właśnie budowanie brandingu. To nie jest tylko logo I kolory.

To jest znacznie, znacznie więcej.

Nie chcesz niczego przegapić?

Najnowsze wpisy, porady
i materiały prosto na Twój e-mail