Czy warto inwestować w sesję zdjęciową zgodną z identyfikacją wizualną

Przemysław Bazanowski

Podobne pytania Transkrypcja

Podobne pytania

Transkrypcja

Czy warto inwestować w sesję zdjęciową zgodną z identyfikacją wizualną? No tak I jeszcze raz tak. Ludzie kupują oczami. Jeśli Twoja marka używa przypadkowych, stokowych zdjęć, tracisz na autentyczności. Weźmy Zalando. Oni nie wrzucają byle jakich fotek, tylko robią profesjonalne sesje, które pasują do ich brandu. Lidl. Każda kampania promocyjna ma spójny styl zdjęć. To nie jest przypadek. Apart. Ich zdjęcia produktów to niemal dzieła sztuki, dzięki czemu ich biżuteria wygląda jeszcze bardziej luksusowo. Dobre zdjęcia budują wizerunek. Jeśli masz markę kosmetyczną I Twoje zdjęcia wyglądają jak z katalogu sprzed 10 lat, to ludzie pomyślą, że Twój produkt też jest przestarzały. A więc nie oszczędzaj na tym. Profesjonalna sesja zdjęciowa może zrobić dla Twojej marki więcej niż szybka, krótka reklama w mediach społecznościowych. Jeśli chcesz więcej wskazówek, jak podkręcić swój branding, koniecznie obserwuj Studio Kreaty. Skręci swój branding koniecznie obserwuj studiokrację.

Nie chcesz niczego przegapić?

Najnowsze wpisy, porady
i materiały prosto na Twój e-mail