Czym jest identyfikacja wizualna i dlaczego jest ważna?

Przemysław Bazanowski

Podobne pytania Transkrypcja

Podobne pytania

Transkrypcja

Czym jest identyfikacja wizualna I dlaczego jest ważna? Wyobraź sobie, że masz 2 restauracje. W jednej eleganckie logo, menu w tej samej stylistyce, a wnętrze spójne z identyfikacją. W drugiej przypadkowy szyld, menu w różnych czcionkach, 0 konsekwencji. Którą wybierzesz? Wiadomo. Identyfikacja wizualna to wizualna osobowość Twojej firmy. To właśnie dzięki niej klienci rozpoznają Cię w tłumie I czują, że mogą Ci zaufać. Wyobraź sobie impost bez żółto-czarnej kolorystyki albo biedronkę w kolorach pastelowego różu. Dziwne, prawda? Bo to właśnie konsekwencja w wizualnym stylu sprawia, że od razu kojarzysz daną markę.

Jeśli Twoja firma nie ma przemyślanej identyfikacji, to tak jakbyś chodził na biznesowe spotkania w dresie I dziwił się, że nikt nie traktuje Cię poważnie. Kolory, logo, typografia, styl grafik to wszystko ma znaczenie. Nie chodzi tylko o wygląd, ale o budowanie rozpoznawalności I zaufania. Chcesz, żeby Twoja marka zapadała w pamięć I wyglądała profesjonalnie? To koniecznie dopracuj swój branding. A jeśli chcesz więcej tipów, zaobserwuj nasz profil I ucz się razem z nami.

Nie chcesz niczego przegapić?

Najnowsze wpisy, porady
i materiały prosto na Twój e-mail