Jak dopasować identyfikację wizualną do grupy docelowej?

Przemysław Bazanowski

Podobne pytania Transkrypcja

Podobne pytania

Transkrypcja

Jak dopasować identyfikację wizualną do grupy docelowej? Twoja identyfikacja wizualna musi przemawiać do tych, do których kierujesz swoją ofertę. Podam Ci parę przykładów. Netflix. Ich czarne, minimalistyczne logo I dynamiczna typografia idealnie pasują do nowoczesnych użytkowników technologii. Kinder. Jasne kolory, zabawne czcionki, od razu widać, że to dla dzieci. Mercedes. Elegancka, metaliczna kolorystyka sugerująca prestiż. Zadaj sobie pytanie, kim są twoi klienci? Jeśli sprzedajesz luksusowe zegarki, nie używaj krzykliwych, neonowych I zabawnych czcionek. Jeśli tworzysz markę sportową, nie idź w klasyczne eleganckie fonty. Dopasowanie identyfikacji do odbiorcy to podstawa. A jeśli nie wiesz jak to zrobić, koniecznie obserwuj profil Studio Kreacja. Mamy tutaj dla Ciebie więcej wskazówek.

Nie chcesz niczego przegapić?

Najnowsze wpisy, porady
i materiały prosto na Twój e-mail