Jak wykorzystać transmisję live w strategii marketingowej

Przemysław Bazanowski

Podobne pytania Transkrypcja

Podobne pytania

Transkrypcja

Jak wykorzystać transmisję live strategii marketingowej? Live’y to jeden z najlepszych sposobów na budowanie zaangażowania I autentyczności Twojej marki. W przeciwieństwie do nagranych filmów dają widzom poczucie realnego kontaktu z tobą I twoim biznesem. Przede wszystkim wybierz temat, który interesuje twoich klientów. Nie idź na żywioł. Zaplanuj temat, który faktycznie przyciągnie twoją grupę docelową. Może to być sesja Q&A, prezentacja nowego produktu albo omówienie konkretnego problemu branżowego. Zazwyczaj spotykam się właśnie z takimi tematami o problemach. Promuj live z wyprzedzeniem.

Nie licz na to, że ludzie po prostu się pojawią cudownie. Zapowiedz transmisję kilka dni wcześniej, przypomnij o niej w social media I roześlij newsletter do swojej bazy mailingowej. Interakcja. Live to nie jest monolog. Zadawaj pytania, odpowiadaj na komentarze, po prostu wejdź w dyskusję. Im więcej interakcji, tym większa szansa, że algorytmy Facebooka, Linkedina czy YouTube’a pokażą transmisję w większej liczbie osób. Chcesz sprzedawać? Okej, ale nie nachalnie. Możesz wykorzystać live do promowania swoich produktów I usług, ale nie rób tego z tego tak jakby zwykłej reklamy, tak? Najpierw daj wartość, a dopiero później zaproponuj ofertę.

Zapisz live I wykorzystaj ponownie. Zobacz, po zakończeniu transmisji możesz wyciąć kluczowe fragmenty I opublikować je jako krótkie wideo w social media lub na YouTubie. Live’y to jest naprawdę świetny sposób na budowanie relacji z klientami I zwiększenie zaangażowania. Jeśli chcesz skutecznie wykorzystać transmisję na żywo w swoim biznesie Napisz do nas, a Mikołaj chętnie pomoże Ci zaplanować I poprowadzić takie wydarzenie A następnie ogarnąć to wszystko w formie reelsów, shortsów I… Puścić ten materiał w świat.

Nie chcesz niczego przegapić?

Najnowsze wpisy, porady
i materiały prosto na Twój e-mail