Jakie formaty wideo preferują algorytmy YouTube?

Przemysław Bazanowski

Podobne pytania Transkrypcja

Podobne pytania

Transkrypcja

Jakie formaty wideo preferują algorytmy YouTube? Jeśli chcesz, żeby Twoje filmy miały większy zasięg na YouTube, musisz wiedzieć, jakie treści preferują algorytmy. Dłuższe filmy mają większą szansę na pozyskanie uwagi klientów, ale jeżeli są merytoryczne. Wysoki współczynnik zatrzymania widzów. Co to oznacza? Jeśli użytkownicy oglądają film do końca, to YouTube uznaje go za wartościowy I poleca go kolejnym odbiorcom. Kluczowe jest dobre tempo I brak zbędnych wydłużonych fragmentów. A. Klikalna miniatura I optymalny tytuł. Miniatura powinna być kontrastowa, a tytuł zawierać słowa kluczowe I wzbudzać ciekawość.

Clickbait nie działa na dłuższą metę. Liczy się autentyczność. Kolejna rzecz to regularność publikacji. Kanały, które publikują wideo co tydzień lub częściej, są lepiej traktowane przez algorytm. Stała aktywność sprawia, że YouTube promuje Twoje treści. Następna rzecz to interakcje, komentarze, lajki, udostępnienia. Bo im więcej interakcji pod Twoim filmem, tym większa szansa, że będzie promowany przez platformę. Warto więc zachęcać widzów do komentowania I zadawania im pytań.

Dostosowanie treści do algorytmów YouTube pozwala zwiększyć widoczność Twoich filmów I dotrzeć do większej liczby odbiorców. Jeśli chcesz, żeby Twoje wideo zdobywało więcej wyświetleń, napisz do nas, a pomożemy Ci zbudować strategię na kanale YouTube

Nie chcesz niczego przegapić?

Najnowsze wpisy, porady
i materiały prosto na Twój e-mail