Jakie materiały promocyjne warto uwzględnić w identyfikacji wizualnej?

Przemysław Bazanowski

Podobne pytania Transkrypcja

Podobne pytania

Transkrypcja

Jakie materiały promocyjne warto uwzględnić w identyfikacji wizualnej? To zależy od branży, ale 1 jest pewne. Materiały promocyjne powinny być spójne z Twoją identyfikacją. Jeśli prowadzisz sklep online, musisz mieć dobrze zaprojektowane opakowania, etykiety, może nawet kartki z podziękowaniami dla klientów. Jak robi to na przykład Zalando? Jeśli działasz w usługach, przydadzą Ci się ulotki, teczki ofertowe, prezentacje w PDF-ie. Patrz na mBank. Ich jednolity styl materiałów promocyjnych. A jeśli masz markę premium, taką jak Gucci, u nich nawet papier do pakowania prezentów jest idealnie dopasowany. Niezależnie od tego, co robisz, Twoje materiały promocyjne muszą wyglądać dobrze. A jeśli chcesz wiedzieć, jak to ogarnąć, obserwuj profil Studio Kreacja.

Nie chcesz niczego przegapić?

Najnowsze wpisy, porady
i materiały prosto na Twój e-mail