Jakie są różnice między filmem promocyjnym a wideo produktowym

Przemysław Bazanowski

Podobne pytania Transkrypcja

Podobne pytania

Transkrypcja

Jakie są różnice między filmem promocyjnym a wideoproduktowym? Choć oba formaty mogą wyglądać podobnie, to mają zupełnie różne cele. Jeśli chcesz skutecznie wykorzystać wideo w marketingu, musisz wiedzieć kiedy stosować film promocyjny, a kiedy film produktowy. Bo film promocyjny to budowanie wizerunku marki. Jego celem jest pokazanie wartości Twojej firmy, misji I sposobu działania. Film promocyjny nie skupia się na jednym konkretnym produkcie, ale na marce jako całości. Ma też emocjonalny charakter, inspiruje, buduje więź z odbiorcą. No I świetnie nadaje się na stronę główną firmy, na LinkedIn czy kampanie wizerunkowe. Natomiast wideo produktowe to jest konkretna oferta. Skupia się na jednym produkcie lub usłudze czy na jednej funkcjonalności. Pokazuje jak działa produkt, jakie ma cechy I korzyści jakie otrzymuje klient. Może mieć bardziej edukacyjny charakter, na przykład prezentacja krok po kroku. Jest idealny do e-commerce, do stron sprzedażowych, czy do reklam produktowych. Oba formaty mają swoje miejsce w strategii marketingowej. Jeśli chcesz zbudować relacje z klientami, wybierz film wizerunkowy promocyjny. Jeśli chcesz sprzedać konkretny produkt, postaw na wideo produktowe, bo będzie skuteczniejsze. A jeśli chcesz stworzyć skuteczną kampanię wideo, napisz do nas. Napisy stworzone przez społeczność Amara.org

Nie chcesz niczego przegapić?

Najnowsze wpisy, porady
i materiały prosto na Twój e-mail