Jakie są różnice w strategiach ustalania stawek w Google Ads?

Przemysław Bazanowski

Podobne pytania Transkrypcja

Podobne pytania

Transkrypcja

Jakie są różnice w strategiach ustalania stawek za kliknięcie w reklamach Google Ads? Stawki możesz ustawiać ręcznie i automatycznie. Manualne ustawienie stawki pozwala precyzyjnie określić maksymalny koszt kliknięcia, ale wymaga od Ciebie stałego monitorowania. eCPC automatycznie koryguje stawki pod kątem konwersji więc nie musisz robić tego ręcznie. Taka forma automatyczna wykorzystuje uczenie maszynowe – możesz wybrać maksymalizację kliknięć, konwersji, wartości konwersji lub ROAS. Wszystkie zautomatyzowane strategie bazują na analizie danych historycznych i sygnałach w czasie rzeczywistym. Wybór strategii zależy od Twoich celów i poziomu kontroli. Ja jestem zwolennikiem automatycznego działania i po prostu kontrolowania wskaźników jak sobie automat radzi. A jeśli potrzebujesz wsparcia w reklamie Google Ads i kompletnie nie wiesz o czym mówiłem to zapraszam do kontaktu. Mój zespół chętnie Ci pomoże.

Nie chcesz niczego przegapić?

Najnowsze wpisy, porady
i materiały prosto na Twój e-mail